St. Petersburg

11 mei 2018 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

Onderweg naar St Petersburg ben ik gestopt in Siesta Key bij het mooiste strand wat ik ooit heb gezien! Hier heerlijk gezwommen, maar na het zwemmen was ik mijn spullen kwijt. Ik wist niet meer waar ik ze gelaten had. Vanuit het water gekeken of ik iets bekends zag en toen zag ik mijn spullen gelukkig liggen! Daarna doorgereden naar St. Petersburg over het water en niet over land. Wat was dat mooi om te zien! Ik was zo bezig met de omgeving dat ik niet doorhad dat ik langzamer was gaan rijden, nou dat duurde niet lang hoor. Al snel kwamen er toeterende auto's voorbij. Toeteren is hier namelijk heel normaal en wordt al snel gedaan. Okee terug naar de realiteit en gas! Ook St. Petersburg is een mooi plaatsje. Wat ik hier het mooiste aan vond is dat het voelde alsof ik er al jaren kwam. Aan het strand waren mensen aan het volleyballen, aan de andere kant zaten mensen in het park. Allemaal hardlopers, mensen op skeelers, een gezellig haven, etc. Echt genieten om hier te lopen. Ik wilde naar het Dali musuem lopen, maar liep straal de andere kant op. Eenmaal daar aangekomen was het zo donker dat ik de volgende dag terug ben gegaan. Vanaf de buitenkant ziet het museum er niet zo spectaculair uit. Het duurde nog een uur voordat hij open ging dus ik ben maar doorgereden naar de volgende stop: Cocoa beach