Naples

11 mei 2018 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

De trip duurde 3 uur en wat was het mooi! Ik ben over highway 41 gereden en daar is het gebied van de Everglades. Helaas waren daar niet echt plaatsen om te stoppen, maar 3 uur rijden in zo'n gebied stelde voor mij niets voor. 3 uur rijden in Nederland (zonder te stoppen), daar zou ik niet aan moeten denken! De zon kwam heel mooi door de wolken dus daar heb ik tijdens het rijden een foto van gemaakt🙈. Ik moet zeggen: mijn auto rijdt heerlijk! Ik ben blij dat ik er 1 ben gaan huren. Eenmaal aangekomen bij mijn motel, kwam ik de vrouw tegen die onder mij sliep in het stapelbed in Key West, super leuk! We zijn samen naar het strand gelopen om de zonsondergang te zien en daarna gezellig een hapje gaan eten. Wat hebben we mooie huizen gezien onderweg, echt niet normaal! De volgende ochtend zijn we naar de haven van Naples gegaan met de vele gekleurde gebouwen. Na daar wat rondgelopen te hebben, ben ik naar Walmart gegaan voor een telefoonhouder, een muuroplader met 2 usb's en een aux kabel zodat ik lekker met Guus Meeuwis en Marco Borsato kan meeblèren in de auto. Volgende overnachting: St Petersburg.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Lia van der ree: