Kissimmee

15 mei 2018 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

Mijn buik en mijn rug hebben nogsteeds niet heel veel zon gezien maar mijn benen waren flink verbrand. Het was bewolkt en ik had me wel ingesmeerd, maar niet voldoende. Dus eenmaal aangekomen bij het hostel ben ik snel in de douche gegaan, heb ik mezelf eerst ingesmeerd met aloe vera en toen met olie waar veel vitamines in zitten. Hopen dat het morgen beter gaat! Ik slaap helemaal alleen op een kamer hier en het is niet zo druk, maar wel super gezellig! Dit is een heel ander soort hostel dan eerst. Hier verblijven mensen maanden, soms jaren dus het is een grote familie. Iedereen kent elkaar en het is echt gezellig! Ik ben maar even gaan tanken en wat is dat goedkoop! Voor €20 heb je een volle tank waar je echt ver mee kan rijden! Ook wilde ik wat te eten halen bij het tankstation. Toen ik binnen kwam, vroeg een vrouw aan mij: je zal wel pijn hebben zeker? En ze wees naar mijn benen. Ja die deden inderdaad pijn. Ze was niet de enige die er een opmerking over maakte dus moet je nagaan hoe rood ze waren! Geen eten daar gehaald maar taco's gegeten. Eenmaal terug in het hostel werd er druk gekookt en ik kreeg ook een bordje van Ryan want ik moest het echt even proeven. Na het eten hebben we lekker buiten gezeten en op de bedden bij het zwembad gelegen om naar de sterren te kijken en te praten over vanalles. Ryan heeft een app op zijn telefoon die precies vertelt wat welke ster is. Super handig! Wil ik ook!
Ik heb goed geslapen, maar was vroeg wakker. Mijn benen deden gelukkig geen pijn meer, maar zijn nog wel rood. Vandaag dus even extra goed ingesmeerd en gelukkig niet verder verbrand! Ik ben met de auto naar Orlando gereden, maar ik vond de stad zelf niet heel bijzonder. Ik denk dat Orlando voornamelijk bekend is vanwege de Disney parken, maar daar ben ik niet geweest. Na Orlando ben ik naar Walmart gegaan om pasta pesto te koken. I love Walmart! Je hebt er alles en wat ik nog veel leuker vind, is kijken naar de mensen die er rondlopen. Volwassen mensen helemaal uitgedost in een Disney outfit bijvoorbeeld. Echt bizar, maar super leuk om te zien! 'S avonds lekker bij het kampvuur marshmallows gegeten en bedacht dat ik ook mijn laatste nacht hier wilde blijven. Orlando is niet zo goed bevallen en vanuit hier naar het vliegveld is maar 20 minuten met de auto. Daarnaast is het ook nog eens veel goedkoper en gezelliger dan een hotel😋 die avond iets teveel gedronken dus zaterdag een rustige dag gehad, wat ook wel erg lekker was! 'S avonds heerlijk traditioneel Mexicaans eten gekregen en heb ik een rondje achterop een Harley gezeten waar werkelijk alles op en aan zat. Denk aan navigatie, boxen, etc. Geweldig! Lekker onverantwoordelijk zonder helm of handschoenen achterop gestapt. Wel even een lange broek, een vest en dichte schoenen aangetrokken, maar veel bescherming gaf dat niet. Ik moet wel zeggen dat het heerlijk is zonder helm! Je kan gewoon praten met elkaar. Het enige nadeel is dat ik er wel veel klitten van in mijn haar heb gekregen, maar die waren er zo uit gewassen haha. Ik rijd liever zelf dan dat ik achterop zit, maar ik zat heerlijk moet ik zeggen! Wat een power heeft dat ding (1700 cc) en wat is hij makkelijk te bewegen! Ook de karaoke set stond aan, maar heb me daar niet aan gewaagd🙈. Misschien als ik dronken was geweest wel, maar heb nu vooral heeeel hard gelachen om de mensen die wel durfden te zingen. Echt waar, als je ooit een gezellig verblijf zoekt in of nabij Orlando ga dan naar: Palm lakefront resort & hostel! Jerry & Julia zijn super leuke en chille eigenaren en de mensen daar zijn echt heel gezellig en grappig. Als het kon, was ik nog langer gebleven maar het volgende avontuur staat voor de boeg. De reden waarvoor ik naar Amerika ben gegaan. Mijn stage in San Antonio! Bij het inchecken van mijn koffer kreeg ik allemaal leuke tips over San Antonio en de omgeving van de medewerkster aan de balie. Ik geloof dat ik wel 10 minuten daar heb staan kletsen. Op naar mijn vlucht!