Key West (echt alleen Key West)

7 mei 2018 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

Key West, wat een leuk plekje! Helaas regende het toen ik aankwam, maar dat duurde maar even. Uit de bus ben ik gaan lopen naar mijn hostel (20 min). Nou ik had daar na 2 minuten al spijt van, want met 2 koffers en geen normale stoep was het behoorlijk lastig, maar ik ben gewoon doorgelopen💪🏻. Ik was te vroeg bij het hostel om in te checken, maar mocht gelukkig mijn koffers achterlaten en mezelf omkleden. Tijdens het verzamelen van mijn spullen, had ik meteen een gesprek te pakken met een aardige man. Hij woont zelf in Florida, maar zijn familie woont in San Antonio. Super leuk!! Hij heeft zijn kamernummer gegeven en me uitgenodigd om met hem en zijn vrienden iets te gaan doen. Ze waren namelijk in Key West omdat 1 van zijn vrienden binnenkort gaat trouwen. Na het omkleden heb ik een fiets gehuurd, want het was wel ver van de haven vandaan. De winkels en restaurants zagen eruit als westerse saloons. Net alsof je jaren terug in de tijd gaat, echt super leuk!
Ik heb gekeken in winkels, maar niets gekocht (zeer trots op mezelf!). Wel een dolfijntour en jetski tour geboekt. De dolfijntour was geweldig! Het is zo mooi om ze zo vrij te zien zwemmen en het waren er super veel! Ook de zonsondergang nog mee kunnen pakken. Eenmaal bij het hostel heb ik mezelf verkleed en ben ik met de mannen mee gaan stappen. Wat heb ik gelachen! Het was zoooo leuk!! De volgende dag ben ik de jetski tour gaan maken rondom verschillende Keys. Buiten het feit dat ik bijna 3x van de jetski afgevallen ben en bijne verdronken ben in de golven, was het echt super! Ik was maar alleen dus ik had een privé tour😏. Ik moet wel zeggen dat ik liever veel bochtjes maak dan over golven ga, want ik maakte echt geen grapje. Ik heb enorm veel zout water gehapt. Daarna ben ik naar Dante's gegaan. Een buitenbar aan het zwembad en toen ik daar kwam, waren de mannen er ook. Wederom gezellig en ook goedkoop. Ik wilde ze een rondje geven maar puntje bij paaltje mocht ik NIETS betalen. Ik moet er echt aan wennen, want alle mannen betalen alles hier. Dat ben ik absoluut niet gewend, want ik neem niet graag geld aan van anderen of laat anderen niet graag alles voor mij betalen en er niets voor terug geven. Misschien is dat straks in Texas wel anders, we gaan het zien. Nu onderweg naar Fort Lauderdale!
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Marjolein:
    7 mei 2018
    Super leuk Janicke😀 heel veel plezier🤗