Fort Lauderdale

10 mei 2018 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

De busreis hier naartoe was niet zo makkelijk. Ik had namelijk een overstap in Miami van 1.5 uur. Om 23.00 uur zouden we in de bus naar Fort Lauderdale stappen, nou niet dus.. de bus was er na 15 minuten nog niet en de bus voor ons had 50 minuten vertraging. In de rij een gesprek gekregen met iedereen, want niemand was blij. Er was nog iemand die naar Fort Lauderdale moest dus we hebben een 'lyft' gedeeld. Het werkt hetzelfde als uber. Echt super handig! Eenmaal in het guesthouse aangekomen (jaja ik had deze keer een kamer voor mij alleen met 2-persoonsbed en douche), had ik de self-check in instructies niet gelezen.. stond ik daar te kloppen op de deur🙈. Ongewenste email gecheckt en daar was het mailtje. Eenmaal in de kamer, ben ik zo in slaap gevallen en heb ik voor het eerst sinds deze reis meer dan 6 uur kunnen slapen. Woehoeee😍. Uitgeslapen was ik zeker. Daarna heerlijk ontbeten in het hotel en lopend richting het centrum gegaan. Dat was iets verder dan gedacht, maar ik heb wel mijn droommotor gezien. Letterlijk DROOMmotor, want ik kan dat nooit betalen. Na wat rondgelopen te hebben, heb ik mijn huurauto opgehaald en ben ik naar het strand gegaan. Ik ga eerlijk bekennen dat ik het niet zo zag zitten om een auto te huren, maar het valt me alles mee en geeft me zoveel vrijheid. Ik voelde mezelf stiekem wel een beetje stoer door zelf te rijden in Amerika! Volgende stop: Naples