Cocoa beach

13 mei 2018 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

Onderweg naar Cocoa Beach ben ik eerst naar de Vicoria's secret outlet gereden. Wat was het daar groot en goedkoop! Er is geen merk vrouwvriendelijker dan Victoria's secret! Natuurlijk meer uitgegeven dan gepland, maar eenmaal bij de kassa bleek het toch mee te vallen. Ik wilde namelijk al heel lang een sportoutfit voor het paaldansen van Victoria's secret of PINK (hoort bij Victoria's) ik kan je vertellen dat dat helemaal gelukt is! Op de plek waar de outlet zat, zaten nog veeeeeeel meer outlet winkels. Ik heb nog wel even rondgelopen maar niets gekocht want ik moet nog vliegen en ik heb al zoveel kilo's.. Na de outlet ben ik doorgereden naar St. Augustine, de oudste stad van Florida. Nou dat straalt er ook zeker wel vanaf. Ik vond al die oude gebouwen prachtig om te zien! Het is geen groot plaatsje, maar vanwege de vele kleine straatjes kan je er makkelijk verdwalen (ik spreek uit ervaring). Daar heb ik het meest goddelijke ijsje ooit gegeten! Een macaron met daarin kokosijs😍. Na wat rondgelopen te hebben, ben ik in de auto naar cocoa beach gestapt. Het rijden met een automaat valt me alles mee. Natuurlijk wil ik soms mijn koppeling wel induwen of schakelen, maar gelukkig heb ik mezelf aangeleerd eerst te remmen voordat je de koppeling induwt. Hierdoor duw ik de rem nooit in met mijn linkervoet. Wat ik wel bijzonder vind, is dat er heel veel kapotte banden langs de weg liggen en dat vrachtwagens hier 100-120 km/h rijden. Dat gebeurt in Nederland echt niet!
Eenmaal aangekomen in cocoa beach was het al best laat en ben ik naar een grill restaurant gelopen waar ik heerlijk heb gegeten. Ook heb ik heerlijk geslapen vannacht in een Kingsize bed. Ik wil ook zo'n groot bed in mijn huis! De volgende ochtend had ik ontbijt in een Diner op 20 minuten loopafstand. Dit ontbijt was inbegrepen dus super chill! Vanavond en morgen avond slaap ik weer in een hostel. Kan ik weer mensen ontmoeten! Ik vind het absoluut niet erg om alleen te zijn, maar ik vind het gezelliger met anderen erbij. Vandaag lekker een dagje strand, want mijn buik en rug hebben nog niet veel zon gezien. De zon had een hele mooie ring door de wolken. Was echt bijzonder om te zien. Volgende stop: Kissimmee (onder Orlando)

1. Dianne:
    13 mei 2018
    Wat gaaf Janicke!!
    Ik probeer je blogs te volgen.. en nu ik het zo lees, reis stiekem ik in mijn hoofd met je mee hihi ;)

Heel veel succes met het reizen en heel veel plezier!
  2. Heidi:
    13 mei 2018
    Hey vrouwtje zo te lezen heb je het reuze en doe je het super in je uppie 💪. Misschien een goeie tip als je wat nieuws koopt wat ouds weg gooien. Dan blijf je bagage in evenwicht 😉. Veel liefs van ons 😗🤗